Domškoláci / Domácí vzdělávání

Každý má právo zvolit si svoji cestu, především pokud je to upraveno i v zákoně. Kdo se rozhodne vzdělávat své dítě doma, ať na ZŠ, nebo na SŠ, má k tomu své důvody. Jako matematička a ekonomka tvrdím, kde není poptávka, není nabídka. A jelikož v loňském školním roce 2021/2022 - bylo 5815 dětí vzděláváno individuálně, tedy 10x více než v roce 2012 a existovalo 279 soukromých škol, což je 6,6 % procent ze všech školských zařízení a jejich počet neustále roste tempem cca 30 nových škol ročně, poptávka a i vlastní cesta ke vzdělání existují.

O tom, proč jsem odešla ze státního školství více zde.

Hlavním cílem je, aby každé dítě mělo výuku a podmínky, ve kterých je spokojeno, ve kterých může objevovat, poznávat a učit se nové věci. Ve kterých může být samo sebou a zároveň mít možnost se mýlit a dělat chyby a uvědomovat si je. Ať už výuka probíhá ve škole nebo doma, měla by být efektivní, zábavná, prohlubující, individuální i kolektivní a především otevřená ve smyslu nekonečného počtu otázek od žáka. Matematika a moje výuka toto vše nabízí. Ideální stav je, kdy dítě neví, že se učí. Pak se nejvíc naučí.

Pro domškoláky, jejich rodiče a skupiny nabízím:

Pro jakékoli služby mne kontaktujte na emailu info(zavináč)mathacademy.cz